Saturday 5 March 2011

FOR HIM


ACQUA DI GIO
my bro in law pnye fav. bawu dia mild la, xtajam.. nyway, nice pick!!!
klu nak yg xkuat tapi xlembut sngat this is well recommended.. for me la, klu u olls xtaw la plak saya.


JEAN PAUL GAULTIER LE MALE
botol pon da style, klu korang beli maksudnya korang tergolong dlm group style2 la.. hehe
btw, bau dia mint2 skit.. berangin.. bgi yang nak kan kelainan ape lagi try yg nie. ok!


GIORGIO ARMANI DIAMOND
for me, perfume nie shows ur diversity.. KELAINAN.. siyes, bau dia mild.. xkuat sngat nthen klu bro2 skalian jenis dok dlm office.. bau dia boleh pergi. aku penah pakai bnda nie.. n as an individu yg penuh dgn aktiviti so sebulan aku pakai bnda nie, hasilnya xde sapa pernah tgur pasal perfume aku nie. huk3


PACO RABBANE ONE MILLION 
one million dollar babeh.. bentuk dia jongkong emas, MMG STYLE.. member aku ada sorang pakai. bau dia mmg leh pergi and mmg STYLE LA!!


ARMANI BLACK CODE
bauan yang xlekang dek zaman.. bau dia well recognized skali imbas boleh tau yg korang pakai perfume nie
tapi yg aku ske pasal perfume nie.. bau dia CHUN AR.. sedap dibau.. 

AQVA BVGLARI
nak sebut pon susah kan brand nie, tp sesusah2 korang nak sebut name nie, bau dia mmg pergi.. classmate aku pakai sorang bnda nie. dia kuat berpeluh but yet, the perfume still lasting. bagi yg kuat berpeluh mcm mamak2 kat restoran. leh la try.. such a worth it to buy


EUPHORIA
ok, aku xpenah bau so nak tulis ape pon xtaw... tapi yang PENTINGNYA.. ramai gak membeli.. alah membeli senang memakai.. klu da beli.. ape lagi.. pakai la..!!!


HUGO BOSS ELEMENT
this is my first fragrance yang aku berjaya jual.. time awal2 la.. tapi now nie da banyak da perfume aku jual.
bau dia fresh.. tapi xwel recommended sangat la.. kat uk orang dok maki je perfume nie.. hehe.. well, dr HUGO BOSS plak, standard dorang wat perfume best2. now, come out with perfume that is not OUSTANDING. tp klu nak try xsalah kan.



BABY BLUE JEAN
okay, nie member baek aku si aimansophobia ada pakai, tapi bukan yg jenis nie la.. yang warna biru. bau dia mint2.. kira berangin la.. once korang pakai leh kena taufan gamaknya.. ahah.. tapi best jugak bau dia skali skala bau.. BERBEZA. botol dia mcm minyak yu yee cap limau. tapi bau perghh!!! MELERTSZZ GITU.. 


MARC JACOBS BANG
sorry la gne gmbr yang mcm 18sg nie.. hehe.. ok2, botol dia tersangat la style.. mcm kena shoot ngan peluru. ada lekuk skit.. bau dia pon boleh tahan gak.. MARC JACOB plak.. miniature pon aku ada.. klu nak try dulu beli la miniature.. RM35 JERRR


DIESEL FUEL FOR LIFE
xpenah bau and aku no komen.. tapi aku penah tgk orang post kat FB cakap yang nie perfume kesayangan dia.. so?? maksudnya bau dia boleh pergi la. kan kan kan kan.. xkan la orang nak pakai minyak wangi yang bau dia mcm taik plak.. hik3


HUGO BOSS BOTTLED NIGHT
okay, last year dia pnye opening grand kat ZOUK. bau dia sesuai tok CLUBBERS. sambil2 menari2 uh jom la pikat awek sorang dua bwk balik umah.. eh?? ishk2.. BERDOSA.. tpi bau dia hummphh


THIERRY MUGLER 
cun!! harga pon cun!!
PACO RABBANE ULTRA VIOLET
da dua orang pakai dan dua orang jugak da beli kat aku.. maksudnya member2 terdekat je la.. yg customer lain.. tersangggaaatttt la ramai kowt.. bau dia stim!! klu pompuan bau cnfirm dia ske.. ada sorang minah nie penah ckp ngan aku.. i paling ske lelaki pakai UV perfume. bau dia best la.. so, ape lagi go n grab em.. xmahal pon rm160

No comments:

Post a Comment